Har har! Tulipa sitten kävästyä kotona lauantaina ohimennen. DBTL:tä selvisin Sjoelle jo klo 13 tienoilla, which was nice. Darra oli kyl aika helevetillinen. Welhon kanssa paiskittiin tiukkaa suoraan pullosta autiomaan kulukukoirien dösässä. Kävin sit rumputeknikkoilemassakin. Sovittiin, että vehkeisiin en koske, mutta jägis ja naamanpyyhintä pelaa. Vähä piti säätää flektejäkin, mistä ei kyllä valojoukkue digillu. :D Häh häh. Valitukset saa osoittaa Jurvan kuntaan kirjallisena ja kolmena kappaleena.
Nyt siis junassa ja suuntana Ankkarock. Tänään tulee rapee keikka, on pommeja ja kaikkee. Pitää yrittää saada oikein muutama kuvakin napattua, katotaan nyt osaanko taas mitään. E90:n kamera sanoi itsensä irti kun takakansi otti ja halkesi. Pitäsi sekin korjauttaa kun kerkiää.
Taustariepuunkin sain kiinnitettyä materiaalin palokokeen tiedot ym. laminaatissa, että ei tartte tapellla palomiesten kanssa siitä, saako rättiä ripustaa. Pienenä vinkkinä kaikille takarättien kanssa toimijoille siis: neulokaa se materiaalin palosuojatieto (rättimatskun palamisaika yms.tiedot, palosuoja-aine, suojaaja, päivänmäärä, luokitus) rätin taa jompaan kumpaan alanurkkaan kiinni. On sitte helpompaa kun sitä kysytään ko se on aina mukana siinä kankaassa. Joissain paateissa ei esmex rättiä ripusteta jos ei kysesä infoa ole. Ja jos pommien kanssa pelaa, niin noi infot pitää olla. Viime rätissä toi oli valmiiksi kun tilasin sen, mutta tällä kertaa oli jostain syystä unohtunut. No, saihan ton viikon viiveelläkin vielä.
Jeh. Ankasta enempi sit ko se on takanapäin...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti